Zoek, vind en bestel jouw ideale artikel. Alles over het plaatsen van een bestelling of over jouw bestaande bestelling. Vind hier antwoord op de meest gestelde vragen rondom bestellen.
Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging in je mailbox krijgt. Het kan ook zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma.
Wij adviseren je om je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:
- Ga naar het product van je keuze.
- Klik op de grote groene button ‘In winkelwagen’.
- Klik op ‘Verder winkelen’ om het assortiment verder te bekijken of klik op ‘Naar winkelwagen’ om te betalen.
- Vul je gegevens in en doorloop de stappen: Gegevens, Bezorgen, Betaalwijze, Afronden.
- Let op! Als je een zakelijke bestelling wil plaatsen, vul dan de juiste factuurgegevens in. Deze kunnen wij helaas niet meer aanpassen als de bestelling is verzonden.
- Aan het einde van de stap ‘Betaalwijze’, wanneer je de aankoop bevestigd, is je bestelling definitief.
- Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd.
- Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.
Om je vorige bestellingen te kunnen bekijken heb je een account nodig. Log in en klik vervolgens rechtsboven op jouw “Account”, vervolgens ga je naar “bestellingen”, hier staat een overzicht van de status van al je vorige bestellingen.
Nadat je bestelling is afgerond ontvang je een bevestigingsmail. Daarin staan de artikelen die je hebt besteld, het factuur- en leveradres en de gekozen betaalmethode. Daarna ontvang je natuurlijk jouw bestelde producten en heb je hier hopelijk veel plezier van. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan je het heel eenvoudig retour sturen.
Nee, om bij ons een bestelling te kunnen plaatsen heb je geen account nodig. Een account is overigens wel nodig als je wilt bestellen als ‘zakelijke’ klant. Zakelijke korting wordt enkel toegepast indien je bent ingelogd.
Helaas is het momenteel niet mogelijk om telefonisch te bestellen. Maar natuurlijk helpt onze klantenservice je graag verder als je vragen hebt over het bestellen, het retourproces of als je een klacht hebt.
Natuurlijk kan je op elk moment via je tablet of smartphone bij ons iets bestellen. Bezoek gerust onze website via je mobiele webbrowser en scroll door onze, voor mobiele apparaten, geoptimaliseerde website
Op bijna al onze artikelen geldt een minimale bestelwaarde. De reden hiervan is dat onze artikelen worden verpakt per x aantal stuks, en ook op deze manier worden verzonden. Wil je liever een ander aantal bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Heb je nog steeds vragen?
Hebben wij met bovenstaande antwoorden niet jouw vraag beantwoord? We helpen je graag persoonlijk verder!
Wij zijn geopend van Maandag - vrijdag: 09.00 - 22.00 / Zaterdag en zondag: 10.00 - 14.00
Chat met Extralux
Razend snel antwoord. Binnen 5 minuten!
Begin met chatten
Stuur ons een e-mail
Reactie binnen 2 dagen.
Stuur e-mail
Bel ons
Direct contact, antwoord binnen enkele seconden.
Bel +31 (0)6 446 359 45