Account & gegevens

Een account geeft jou toegang tot meer mogelijkheden. Rond razendsnel jouw bestelling af, creëer een persoonlijke verlanglijst en meer. Vind hier antwoord op de meest gestelde vragen rondom account en gegevens.

Als je wilt weten welke informatie we van jou hebben en wat we hiermee doen, dan kan je het beste onze Privacyverklaring en Cookieverklaring lezen.

Mocht je daarna nog vragen hebben over jouw privacy, neem dan vooral contact op met onze Klantenservice.

Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je op het inlogscherm klikken op ‘Wachtwoord vergeten?” Voer je e-mailadres in en klik op verzenden om een e-mail te ontvangen met een link erin (let op: het kan even duren voordat deze e-mail je bereikt en het kan in je map met spam / junkmail terechtkomen). Houd er rekening mee dat de link slechts 3 uur actief is, en slechts één keer gebruikt kan worden. Klik op de link in de reset e-mail wanneer je deze ontvangt, en je wordt gevraagd een nieuw wachtwoord in te voeren. Je kunt dan het nieuwe wachtwoord gebruiken om in te loggen op je account.

Als je je wachtwoord niet bent vergeten, maar je wilt het gewoon wijzigen, dan kun je dit doen in je account. Ga naar ‘mijn account’ en open ‘accountgegevens’, vervolgens kan je hier jouw wachtwoord wijzigen en onderaan klikken op ‘opslaan’.

Ja, dat kan. Onder ‘Accountgegevens’ in je account kan je je gegevens inzien.

Als je je alleen wil afmelden voor de nieuwsbrief, dan kan dit door onderaan de nieuwsbrief op de afmeldlink te klikken. Je ontvangt dan geen e-mails meer van ons.

Je kan ook contact opnemen met het ingeschreven e-mailadres als je gegevens wil laten verwijderen. Stuur in dat geval een verwijderverzoek vanaf het bij ons bekende e-mailadres met daarin minstens 1 bijbehorend ordernummer, je naam en je volledige adres. Wij zorgen er dan voor dat je gegevens verwijderd worden.

Wanneer je wil weten welke gegevens we van je hebben, dan kan je ons een e-mail sturen.

Verkeerd wachtwoord

Ga naar wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan  te vragen.

Nog geen account aangemaakt

Het kan zijn dat je wel eens bij ons besteld hebt of nieuwsbrieven ontvangt maar toch geen account hebt geactiveerd. Je kan dan alsnog een account aanmaken met dit e-mailadres om gemakkelijk te bestellen, je nieuwsbriefvoorkeuren te beheren, info over je eerdere bestellingen in te zien en gemakkelijk een bestelling te retourneren.

Wat vervelend! Als je het bericht of het verzendadres niet vertrouwd, open de mail en/of link dan niet en neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier met als categorie ‘Overig’. Wij zullen dan voor je uitzoeken of het bericht afkomstig is van ons of niet en zullen als dat nodig is verdere maatregelen treffen.

Afmelden gaat heel eenvoudig. Onderaan elke nieuwsbrief een link waarmee je je kunt afmelden. Zodra je hier op klikt, ontvang je geen e-mails meer van ons.

Heb je nog steeds vragen?

Hebben wij met bovenstaande antwoorden niet jouw vraag beantwoord? We helpen je graag persoonlijk verder!

Wij zijn geopend van Maandag - vrijdag: 09.00 - 22.00 / Zaterdag en zondag: 10.00 - 14.00

Chat met Extralux

Razend snel antwoord. Binnen 5 minuten!
Begin met chatten

Stuur ons een e-mail

Reactie binnen 2 dagen.
Stuur e-mail

Bel ons

Direct contact, antwoord binnen enkele seconden.
Bel +31 (0)6 446 359 45